سرامیک پرسلان چیست؟تفاوت سرامیک معمولی و سرامیک پرسلان

۴ بازديد

مزایای سرامیک پرسلان

  • مقاومت بسیار بالا

اگر قصد دارید برای یک مکان پر رفت و آمد سرامیک بخرید، سرامیک پرسلان برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. این نوع سرامیک تراکم بالایی دارد که کمک میکند چندین برابر کاشی و سرامیک‌های معمولی از خود مقاومت نشان دهد.

همچنین اگر دقت کرده باشید کاشی‌های حیاط بعد از یه مدت استفاده دچار رنگ‌پریدگی و ساییدگی می‌شوند. این مشکل هرگز برای سرامیک‌های پرسلان ایجاد نخواهد شد. زیرا سطح شفاف و براق آن‌ها نور خورشید را بازتاب می‌دهد و از هرگونه آسیب به سرامیک جلوگیری میکند. گفتنی است که سرامیک‌های پرسلان در مقابل مواد شیمیایی قوی نیز مقاومند. این مزیت به شما کمک می‌کند تا در انتخاب شوینده برای شستشوی سرامیک، با مشکل مواجه نشوید.

 

  • ضد آب و ضد حریق بودن

کمتر سرامیکی پیدا می‌شود که در برابر نفوذ آب و آتش مقاوم باشد. سرامیک های پرسلان این رویا را برای ما به حقیقت نزدیک کرده‌اند. تحقیقات نشان داده که سرامیک پرسلان تنها دو درصد از آبی که روی آن ریخته می‌شود را به خود جذب می‌کند. این ویژگی کمک می‌کند که برای کاربرد این سرامیک در بخش‌های مختلف خانه محدودیتی نداشته باشید و حتی کف حمام، دستشویی و آشپزخانه را بتوانید با آن‌ها فرش کنید.

استفاده از حرارت بالا هنگام تولید این سرامیک نیز مقاومت آن‌ها را در برابر گرما و آتش‌سوزی تضمین میکند و باعث می‌شود سرامیک‌ها در برابر حریق،  ظاهر خود را حفظ کنند.

 

  • ظاهر جذاب و چشم نواز

تنوع طرح و رنگ در سرامیک پرسلان به قدری بالاست که قطعا انتخاب را برایتان سخت خواهد کرد. شما میتوانید بسته به طراحی و‌ دکوراسیون منزل‌ یا محل کارتان سرامیک‌های طرح فلز، سرامیک‌های طرح سنگ مرمر و سنگ‌های جذاب طبیعی و قیمتی، و سرامیک‌های طرح چوب را انتخاب کنید. انواع سرامیک‌های لعاب‌دار با طرح گل‌دار و دلخواه شما نیز قابل سفارش است. کافیست به یک سایت فروش سرامیک و مصالح ساختمانی معتبر سر بزنید و طرح‌های متنوع آن را ببینید و انتخاب کنید. فروشگاه آوادسرام در این زمینه قطعا به شما کمک خواهد کرد.

 

  • تجزیه پذیر بودن مواد تشکیل دهنده

سرامیک پرسلان از مواد کاملا طبیعی، خام و مرغوب تولید می‌شود که به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند و در صورت رها شدن در محیط، تجزیه می‌شوند. شما بدون آن‌که مستقیماً بخواهید با خرید سرامیک پرسلان به سلامت محیط زیست نیز کمک خواهید کرد.

 

قیمت سرامیک پرسلان

این نوع سرامیک نسبت به سرامیک‌های معمولی قیمت بالاتری دارد که اگر مزایای فوق‌العاده‌ و دوام و مقاومت بالای آن در برابر آسیب‌ها را در نظر بگیرید میبینید که ارزشش را داشته.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.